Надзвичайно
важливою є економічна ф-я туризму. Оскільки потреби подорожуючої людини , з
огляду на масовість сформулювали галузь сфери обслуговування населення.
Подальше зростання запитів сприяли її переростанню в індустрію туризму – міжгалузевий комплекс,
спрямований на задоволення туристичних потреб населення. Зростаюча індустрія туризму потребує кадрового
забезпечення , а різноманітність праці створює широкі можливості використання
як кваліфікованої так і некваліфікованої праці. Сьогодні в індустрії туризму
занятий кожен десятий працюючий ,а кожне п’яте нове робоче місце створюється в
цій сфері. Зазначені характерні ознаки роблять туризм ефективною галуззю
господарства,що відіграє дедалі більшу роль як у національних економіках , так
і в світовій торгівлі послугами на туризм і споріднені з ними прибутки припадає
майже 40 % обсягу світової торгівлі послугами.
Туризм - одна
з найбільш сталих складових світової економіки,яка за осонні десятиріччя має
стабільні темпи зростання і вважається одним з найперспективніших напрямів
соц.-економ. розвитку. Економічна складова туристичної діяльності проявляється
не тільки в комерційній спрямованості, але й в
посиленні соціальної та екологічної ролі туризму (реставрація пам'яток
історії та культури, природоохоронні заходи, реконструкція
матеріально-технічної бази, освітянська та виховна робота засобами туризму
тощо), що свідчить про гуманістичну спрямованість туризму. Тому сучасний етап
розвитку туризму можна охарактеризувати, як етап переосмислення його ролі і
значення в людській життєдіяльності - від «примхи багатих гультяїв» - через
туризм як ефективну галузь господарства зовнішньоекономічного спрямування - до
туризму як соціокультурного явища, яке визначає певний етап розвитку людства і
є складовою суспільних глобалізаційних процесів.
Економічна ф-я
туризму є визначено, такою, що сформувала сферу економічної діяльності , одну з
найдинамічніших галузей світового господарства. Економічна ф-я характеризується
розвиненою туристичною інфраструктурою, прибутковістю індустрії туризму,
щільністю ринку попиту-пропозиції,які стимулюють і дозволяють реалізувати
подорож на безпечному й комфортному рівні, задовольняють потребу особистості у
зміні вражень, відпочинку, здійсненні своїх спортивних чи релігійних прагнень.
Немає коментарів:
Дописати коментар